rubenstom.nlrubenstom.nl

    Abonneren op updates

    Ontvang het laatste creatieve nieuws van FooBar over kunst, design en business.

    Wat is heet

    Tweedehands meubelen voor op kantoor

    March 27, 2023

    Zelf aan de slag in huis met een kledingkast op maat en een PVC vloer betonlook!

    March 22, 2023

    Uw bedrijf verduurzamen: hoe en waarom

    March 6, 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Saturday, June 10
    Facebook Twitter Instagram
    rubenstom.nlrubenstom.nl
    • Home
    • Bedrijfsintelligentie
    • Commercieel kantoor
    • Kantoorinrichting
    • Muziekindustrie
    • Voorraadbeheer
    rubenstom.nlrubenstom.nl
    Home»Commercieel kantoor»Creëer een informele hybride kantoorruimte – Planning Interiors, Inc.
    Commercieel kantoor

    Creëer een informele hybride kantoorruimte – Planning Interiors, Inc.

    MinskeBy MinskeNovember 10, 2022Updated:November 10, 2022No Comments3 Mins Read
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

     

    Of we het nu leuk vinden of niet, de afgelopen twee jaar waren bijzonder ingrijpend voor werkgevers en werknemers. De pandemie moedigde ons allemaal aan om goed na te denken over wat het werkelijk betekent om een ​​effectieve kantoorruimte te hebben. Deze verschuiving in denken moedigde sommige bedrijven aan om hun werknemers volledig over te zetten naar een volledig externe werkomgeving, terwijl anderen in plaats daarvan een hybride kantoorontwerp hebben aangenomen om werken op afstand en persoonlijk samen te laten werken.

    Als uw bedrijf een verhoogd maar gezellig hybride kantoorontwerp wil integreren in zijn commerciële kantoorruimtes, hebben we een paar belangrijke punten om te overwegen. Uitgerust met de juiste commerciële interieuraccenten, zal uw kantoorruimte ongetwijfeld een hoger niveau van geluk en productiviteit bij werknemers aanmoedigen. Dit zijn de drie belangrijkste gebieden waarop we ons moeten concentreren om uw perfecte informele hybride commerciële ruimte te creëren.

    Comfortabel en functioneel meubilair

    Als het gaat om het meubilair dat u kiest, houd dan twee woorden in gedachten: comfort en functionaliteit.

    Overweeg om banken, zitzakken en sta-bureaus toe te voegen om een ​​ruimte te creëren die zowel comfortabel is als bevorderlijk voor de productiviteit. Houd bij het selecteren van meubelstukken rekening met de verschillende behoeften van uw medewerkers. Als u bijvoorbeeld werknemers heeft met rugklachten, zouden ergonomische stoelen een doordachte en behulpzame ontwerpkeuze zijn.

    Maak speciale werkruimten

    De indeling van uw kantoorruimte moet zowel samenwerking als individueel werk aanmoedigen om zoveel mogelijk werkstijlen en situaties mogelijk te maken. Creëer speciale ruimtes voor vergaderingen in kleine groepen en voor individuele werkstations. Je kunt zelfs stukken zoals sectionals en planten gebruiken om verschillende gebieden voor verschillende taken te creëren. Als u werknemers heeft die op afstand werken, zorg er dan voor dat u een speciale werkruimte voor hen instelt, zodat ze het gevoel hebben dat ze deel uitmaken van het team, zelfs als ze niet op kantoor zijn.

    Krijg technisch inzicht

    Om een ​​echt hybride kantoorruimte te creëren, moet u investeren in de juiste technologie om te integreren in uw kantoorruimtes. Videoconferentiesystemen zijn essentieel om in contact te blijven met externe medewerkers en klanten. Zorg er daarnaast voor dat uw wifi-netwerk betrouwbaar en snel is, zodat iedereen verbonden kan blijven, ongeacht waar ze werken.

    Een informele, hybride kantoorruimte kan het beste van twee werelden bieden voor werknemers die de helft van hun tijd persoonlijk moeten samenwerken met hun collega’s en de andere helft van hun tijd op afstand moeten werken. Met deze tips in gedachten, heeft u een geweldige voorsprong bij het opzetten van uw bedrijf voor succes door middel van het ontwerp.

    Elk merk is echter anders en interieurontwerp kan ingewikkeld zijn om precies goed te krijgen. U bent misschien een volledig afgelegen bedrijf dat op zoek is naar een getalenteerde interieurontwerper om werknemers te helpen bij het ontwerpen van hun thuiskantoorruimtes. Je bent misschien een merk dat de traditionele, persoonlijke kantoorruimte van maandag tot en met vrijdag waardeert en mensen enthousiast wil maken om weer naar kantoor te komen. Je kunt een mix van beide zijn of helemaal in een ander rijk. Wat uw doelen ook zijn, wij zijn van mening dat het cruciaal is om met een commercieel interieurontwerpteam, zoals het onze hier bij Planning Interiors, te praten over het samenstellen van de meest effectieve ruimte voor uw werknemers om in te gedijen.

    Geïnteresseerd om met onze bekwame ontwerpers te praten over een aankomend project? We helpen u graag. Bel ons op (470) 545-4906 of vul ons contactformulier in en een van onze teamleden zal spoedig contact met u opnemen.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Minske

    Related Posts

    Tweedehands meubelen voor op kantoor

    March 27, 2023

    Wilt u uw restaurant opnieuw inrichten? Dit is wat u moet weten – Planning Interiors, Inc.

    November 10, 2022

    Een winnende lay-out maken voor uw bedrijf in Atlanta – Planning Interiors, Inc.

    November 10, 2022

    Alles wat u moet weten over Atlanta Hospitality Interior Design – Planning Interiors, Inc.

    November 10, 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Onze keuzes

    Tweedehands meubelen voor op kantoor

    March 27, 2023

    Zelf aan de slag in huis met een kledingkast op maat en een PVC vloer betonlook!

    March 22, 2023

    Uw bedrijf verduurzamen: hoe en waarom

    March 6, 2023

    Hoe je tijd kunt besparen bij het werven van personeel

    January 19, 2023
    Derniers messages
    Commercieel kantoor

    Tweedehands meubelen voor op kantoor

    By MinskeMarch 27, 2023

    Een nieuwe inrichting voor op kantoor hoeft niet veel geld te kosten. Er zijn namelijk…

    Kantoorinrichting

    Zelf aan de slag in huis met een kledingkast op maat en een PVC vloer betonlook!

    By MinskeMarch 22, 2023

    Wat kost een kast op maat? Misschien is dat je eerste vraag wanneer je op…

    Bedrijfsintelligentie

    Uw bedrijf verduurzamen: hoe en waarom

    By MinskeMarch 6, 2023

    Het verduurzamen van uw bedrijf heeft vele voordelen, niet alleen voor het milieu maar ook…

    Bedrijven

    Hoe je tijd kunt besparen bij het werven van personeel

    By MinskeJanuary 19, 2023

    Het werven van personeel is een belangrijke investering die je als ondernemer moet maken. Echter,…

    Over ons
    Over ons

    wanneer ik op het punt sta iets te doen, denk ik, 'zou een idioot dat doen?

    Archieven
    • March 2023
    • January 2023
    • December 2022
    • November 2022
    • December 2021
    Recente berichten
    • Tweedehands meubelen voor op kantoor
    • Zelf aan de slag in huis met een kledingkast op maat en een PVC vloer betonlook!
    • Uw bedrijf verduurzamen: hoe en waarom
    • Hoe je tijd kunt besparen bij het werven van personeel
    • Nieuw bed nodig? Hier moet je op letten!
    Facebook Twitter Instagram Pinterest Vimeo YouTube
    © 2022 www.rubenstom.nl Alle rechten voorbehouden.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.